نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پتانسیل یووه برای یورش به ستارگان دنیای فوتبال!

پتانسیل یووه برای یورش به ستارگان دنیای فوتبال!

 

اظهارات سرمربی یووه در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه كه پس از شكست مقابل تاتنهام در گفتگو با رسانه‌ها مطرح شد، یكبار دیگر لزوم سامان دادن هرچه سریع‌تر به فهرست خروجی‌ها و ورودی‌های بیانكونری در هفته‌های آتی را به مسئولان یوونتوس گوشزد كرده است.

 

تعیین تكلیف بازیكنانی كه سرنوشت‌شان تنها در رسانه‌ها با باشگاه‌های مختلف پیوند خورده، یكی از مهم‌ترین رویكردهایی است كه باشگاه یوونتوس می‌بایست در فرصت یك ماه مانده به آغاز رقابت‌های سری A به آن توجه كند. مائوریتسیو ساری دقایقی بعد از سوت پایان بازی مقابل حریف انگلیسی با اشاره به ماركت تابستانی تیم تحت هدایتش خاطرنشان كرد:

 

ذهنم را چندان درگیر اخبار نقل و انتقالات نكرده‌ام؛ مطمئنم باشگاه در این خصوص به بهترین شكل ممكن عمل خواهد كرد. من تازه به جمع بیانكونری پیوسته‌ام و بهتر است كه فعلاً كمتر در این خصوص ورود داشته باشم. مدیران به خوبی در حال بررسی و تلاش در بخش نقل و انتقالات‌اند و من نیز كاملاً تابع آنها هستم. تا آنجا كه خبر دارم تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ، باز هم ورودی و الیته خروجی خواهیم داشت. هرچند در برخی از پست‌ها بازیكنان زیادی در تیم حضور دارند اما در بعضی دیگر از پست‌ها نیز نیازمند اضافه شدن نفرات جدید هستیم. در كنار تمام اینها فراموش نكنید كه 12 بازیكن تیم من نیز در تور آسیایی، همراه ما نیستند.

 

چیرو ونه‌راتو كارشناس و خبرنگار ورزشی شبكه تلویزیونی Rai Sport در برنامه La Domenica Sportiva Estate با اشاره به صحبت‌های ساری و آخرین شنیده‌ها از بازار نقل و انتقالات یوونتوس، از تزریق حدود 275 میلیون یورو به این تیم، در صورت به فروش رساندن تنها 6 نفر از بازیكنانش خبر داد و مدعی شد كه بانوی‌پیر با بخش قابل توجهی از این دریافتی می‌تواند تركیبش را رویایی‌ كند.

 

 

من‌یونایتد، پی‌اس‌جی و بایرن به دنبال پائولو دیبالا هستند و یووه نیز در صورت رسیدن پیشنهاد 100 میلیون یورو حاضر به نشستن بر سر میز مذاكره با آنها خواهد شد؛ اتفاقی كه در صورت ارسال پالس‌های مثبت از سوی یووه به این تیم‌ها چندان دور از تحقق نخواهد بود. در سوی دیگر پیشنهاد 60 میلیون یورویی من‌سیتی نیز در انتظار ژائو كانسلو است. در فرانسه، موناكو با 25 میلیون یورو آماده به خدمت گرفتن بلیز متوئیدی است. خدیرا با 15 میلیون به لیگ تركیه و یا رقابت‌های فوتبال در آلمان بازخواهد گشت. دمیرال می‌تواند با قیمت سخت‌گیرانه اما پر سود و منفعت یووه، با 40 میلیون یورو به روسونری بپیوندد و مویس كین نیز با 35 میلیون به آسانی عازم یكی از تیم‌های خواهانش در اسپانیا یا انگلستان شود. یك ماركت هیجان‌انگیز با ورودی 275 میلیون یورویی؛ یك امكان هراس‌انگیز برای یورش به سمت جذب اهداف گرانقیت. پوگبا و كیه‌زا هنوز با یووه فاصله زیادی دارند؛ اما این دوری تنها تا زمانی كه یووه هنوز آستین‌هایش را برای فهرست خروجی‌هایش بالا نزده پایدار خواهد بود. فردا می‌تواند برای یوونتوس روز دیگری باشد؛ فردا از آنِ یوونتوس است!

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: